יום ראשון, 29/12/2019א' טבת התש"פ

שעה: 19:30

מיקום: היכל התרבות ירוחם

event_img


הקרנת בכורה של חמישה סרטים קצרים שנולדו בסדנה ליוצרים מקומיים, המתקיימת בירוחם זו השנה החמישית. זהו פרויקט של עמותת דוקאביב בשיתוף הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, אשכול נגב מזרחי ומתנ"ס ירוחם בהנחיית הבמאים מיטל אבוקסיס ואורי לוי.

הקרן החדשה, מתנס ירוחם, משרד התרבות ומועצת הקולנוע

כניסה חופשית

 

תמונה מתוך הסרט

צלילים מהעבר
יוצר: יאיר פלקר
יגאל דן הוא אמן מוכשר בצורה יוצאת דופן בנגינה בכלי הקשה. נולד בירוחם והקים בה את משפחתו, ממשיך את דרכם של אביו ודודיו בלימוד הדורות הבאים על כלי הנגינה ההודים, ביצירה ובחשיפת המוזיקה והמסורת ההודית לקהל הרחב ולדור הצעיר.

 

תמונה מתוך הסרט

בזעת אפך
יוצרת: שלומית עיטם
חיים אללוף, דמות מוכרת ואהובה, יליד מרוקו, בן 67, מקים המאפייה הראשונה בירוחם, מספר את סיפור חייו. כילד, התייתם בגיל צעיר ועתידו לא היה מובטח. בעמל וביזע, כשלצדו ורד אשתו, בנה את ביתו, את משפחתו, את מקור פרנסתו והגשים את חלומותיו

 

תמונה מתוך הסרט

גלגלי שינוי
יוצרת: דנה מאיר
בהג'ד, נער בדואי מרהט, שמגיע לפנימיית "נווה מדבר" בכפר הנוער ניצנה בסוף העולם שמאלה, מגלה עולם לא מוכר. המפגש עם האופניים מהווה עבורו הזדמנות להתחבר לעולם פנימי לא מוכר ולגלות תכונות שלא ידע שקיימות בו. דרך רכיבת האופניים במדבר, בהג'ד נחשף לחברים חדשים מעולמות אחרים ומגלה שכולם דומים.

 

תמונה מתוך הסרט

האהבות של ליזה
יוצרת: נטלי שטיין
ליזה היא כלבנית בתחנת הסגר עירונית בערד, שיחד עם חבריה בעמותה "ערד לחי" מקדישה את כל זמנה להצלת כלבים נטושים, בעודה מתמודדת עם פרידה כואבת מילדיה שמחכים לה כבר שנה וחצי באסטוניה. הודות לאהבתה הגדולה לכלבים ולטיפול המסור בהם, היא מצליחה לאזן את תחושת העוול מנסיבות חייה הקשות והסיטואציה המשפחתית המורכבת שלה.

 

תמונה מתוך הסרט

הקלסר של שרה
יוצר: משה גלנץ
שרה וקנין, בת 67 מירוחם, היא בעלת חנות קטנה למתנות, מכשירי כתיבה וציוד משרדי במרכז המסחרי של העיירה. עם השנים היא הפכה את המקום לממלכה הקטנה שלה, אליה מגיעים כל תושבי האזור (יהודים ובדואים, עולים וותיקים, ילדים ומבוגרים) כדי להיעזר, לקבל תמיכה, מילה טובה והכוונה. ושרה? היא עושה זאת בחפץ לב, בחיוך ובנתינה אינסופית.

למידע נוסף מלאו את הפרטים:

מתנסנט