לרפי אברג'ל מנהל מתנ"ס ירוחם

יעל ארצי מנהלת תוכנית המל"ש

ליהודה המדריך התותח!!

אנו צוות המתנ"ס בקרית ארבע חברון רוצים לומר תודה ענקית. התארחנו אצלכם במסגרת מתנ"ס מדגים וזכינו להכיר תוכנית נפלאה. מנהלת תוכנית, מיוחדת במינה, אשר פינקה אותנו והיתה לשירותנו כל העת. קיבלנו אירוח מכל הלב כמו שרק בדרום יודעים לתת, המדבר פרח לקראתינו, היה חויתי מלמד ומעורר השראה. בנוסף זכינו להתארח במלון הקהילתי והנחמד שלכם, לטעום מבית הקפה של המתנ"ס ולרכב על גמלים. לקחנו איתנו המון מחשבות ונקודות ליישום.

לסיכום, כמו שהצוות אמרו "היה מושלם"!!!

אז תודה לכם מתנ"ס ירוחם על הכל.

יש לכם אצלנו פינה חמה בלב ונשמח להשיב לכם כגמולכם.

יעל שטיגליץ מנהלת המתנ"ס בקרית ארבע וצוות המתנ"ס

____________________________________________________________________

ורד בוקר טוב

בשבוע שעבר, ביום חמישי 22/1 ביקרנו בירוחם במסגרת מתנ"ס מדגים. מאור הפנים לו זכינו מרגע שיצרנו קשר עם יעל ארצי מנהלת המל"ש המשיך לאורך הביקור ועד היום הדי החוויה מהדהדים בין צוות המתנ"ס שלנו.
קיבלו אותנו בחיוך ובאהבה וקיבלנו הסבר על המל"ש. רפי המקסים, מנהל המתנ"ס הצטרף אלינו וסיפר לנו על ירוחם בכלל והמתנ"ס בפרט וגרם לכולנו לשבת מרותקים ומתפעלים. במסגרת ההכרות עם המל"ש יצאנו לטיול רגלי מהנה בעין ירקעם ובחולות הצבעונים, ויהודה מדריך המל"ש שליווה אותנו – הפך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת. ניכר שהמל"ש שם הוא אכן פרויקט דגל מוצלח שראוי להעתיקו למקומות נוספים. כבוגרת מל"ש (הייתי חיילת בחברה להגנת הטבע) נהניתי לראות את הערכים המועברים לאוכלוסייה בטיולים, בהכרות עם הסביבה הקרובה ובאהבת הארץ. השיחה עם רפי הייתה מעניינת ומכיוון שהיינו כל צוות הניהול של המתנ"ס – התעניין כל אחד בתחומיו הוא (תרבות, ספריה, ספורט מוזיקה וכו'). אני סבורה שמתנ"ס מדגים צריך אמנם לדבר עם פרוייקט מרכזי (כמו המל"ש) אך יחד עם זאת לתת זמן להכרות ולשיח עמיתים עם כל הצוות המארח. אני מאמינה שבשיחות אישיות ובהכרות שאינה פורמלית אפשר ללמוד המון.

אני מודה מקרב לב לרפי אברג'ל מנהל המתנ"ס - גם על האירוח החם וגם על הגמישות להראות לנו את הספרייה ואת המבנה למרות שזה לא סוכם בתוכנית.

מודה ליעל ארצי מנהלת המל"ש, ליהודה מדריך המל"ש ולכל הרבים שקיבלו את פנינו בחיוך ובאהבה.
קיבלנו תחושה של בית (ובמקרה של ירוחם בית יפה, מתפקד נהדר, ואסתטי להפליא...)

תודה תודה!

בברכה
נטע מגן - מנהלת מרכז קהילתי אפרת
דוד המלך, ת.ד 1031

 ________________________________________________________

לכבוד רפי אברג'יל וצוות מתנ"ס ירוחם

שלום לכם חברים יקרים,

בשוך החוויה המדהימה שהייתה לנו ולכל עובדי המתנ"סים בדרום בירוחם, במהלך כנס ההוקרה לעובדי המתנ"סים בדרום על פועלם במבצע "צוק איתן", ניכר כי לא יספיקו המילים, לתאר את ההוקרה וההערכה הרבה שיש לנו אליכם על חלקכם בהצלחת הכנס. אנו מברכים על ההחלטה לקיים את הכנס בירוחם, הוכחתם לנו כי במתנ"ס ירוחם פועלים במקצועיות בלתי מתפשרת, בזמינות, יצירתיות רבה, חשיבה על כל פרט ואירוח למופת, כל זאת, באווירה צוותית רגועה ומופלאה שהותירה את כולנו נהנים ומרוצים.
החברה למתנ"סים ביקשה להוקיר את עובדי המתנ"סים בדרום על פועלם במבצע "צוק איתן" והחבירה אל מתנ"ס ירוחם הסתברה כבחירה טובה ומוצלחת ביותר לעשות זאת.
מיותר לציין, כי בנוסף על האירוח, הפלאתם להכיר לנו את העיר ירוחם מלפני ולפנים, על משאביה האנושיים, החברתיים  והסביבתיים. שמחנו לפגוש את ראש העיר, מר מיכאל ביטון, חברינו היקר, את חברי הנהלת המתנ"ס וכמובן את תושבי ירוחם. לא הותרתם לנו ברירה אלא "להתאהב בכם". אנחנו בירוחם מרגישים כבר "כמו בבית" ונשמח להמשיך את שיתוף הפעולה המניב הזה הלאה.
שאו ברכה, אוהבים ומעריכים

צוות המחוז ועובדי המתנ"סים בדרום.

העתק: מיכאל ביטון – ראש העיר ירוחם.
            אביעד פרידמן – יו"ר דירקטוריון החברה למתנ"סים.
            רז פרויליך – מנכ"ל החברה למתנ"סים.
            רונן קובלסקי – ראש מינהל שטח.

 ________________________________________________________

 

 

img
מתנסנט