יום ראשון, 25/12/2016כ"ה כסלו התשע"ז

שעה: 19:30

מיקום: מתנ"ס ירוחם

לפרטים נוספים יש לפנות בטלפון: 08-6687001/2/6/7
event_img

 

מראות - פורטרט ירוחמי

הקרנת בכורה של ארבעה סרטים קצרים שנולדו בסדנא ליוצרים מקומיים, המתקיימת בירוחם זו השנה השנייה. זהו פרוייקט של עמותת דוקואביב ובשיתוף הקרן החדשה לקולנוע וטלויזיה, בהנחיית הבמאים רובי אלמליח ןמיטל אבוקסיס.

 

נטע אלקיים במחווה לבמאי חיים שירן

הזמרת נטע אלקיים, תופיע בליווי עמית חי כהן בפסנתר ואייל יהב בצ'לו. בהופעה יישזרו קטעים נבחרים מסרטיו של הבמאי ואיש הטלויזיה הוותיק חיים שירן וביניהם התיעוד הנדיר של הזמרת זוהרה אלפסיה אותה ליווה בימיה האחרונים.

סרטי פרוייקט מראות יוקרנו פעם נוספת ב-26/12 בשעה 20:00 במכינה הקדם צבאית בירוחם בנוכחות היוצרים.

 

"על החיים ועל המוות"
יוצרת: ורד אסף
גדלתי כילדה בסיכון למשפחה קשת יום בשכונה ד' בבאר שבע, וכבר מילדות נחשפתי למציאות אשר חישלה את זהותי ועיצבה את גישתי כלפי החיים. בסרטי "על החיים ועל המוות" אני רוצה לפתוח צוהר לדמותה של סבתי מרי, אשר הנחילה לי את חשיבות החסד וכוחה של הנתינה, בחיים האלו ובעולם הבא.

תמונה מתוך כרזת הסרט

 

"סליחות"
יוצר: ערן אלוש
הסרט "סליחות" מתרחש בחצות הלילה בחודש אלול, ועוקב אחר הנערים הפוקדים את בית הכנסת "אוהל יצחק", הידוע בפי כל כבית הכנסת "הצעירים", על מנת להשתתף בתפילה המונהגת ע"י הרב בוסקילא, המוביל את ציבור המתפללים ואת הסליחות בירוחם כבר עשרות שנים.

תמונה מתוך הסרט

 

"הסניף שלי"
יוצר: אורן סממה
סניף בני עקיבא בירוחם הפך לסמל המחלוקת בין שני המגזרים החיים ביחד בעיר - בני הגרעין התורני ותושבי ירוחם "הותיקים". אורן, "ותיק" בוגר בני עקיבא, מלווה את הפרשה האקטואלית בירוחם, דרך סיפור החברות האמיצה בין שני מדריכים בסניף - נווה ובנימין. הראשון בן הגרעין התורני, והשני מ"הותיקים" הבודדים שנותרו בשכבת ההדרכה.

תמונה מתוך הסרט

 

"כל אחת כוכבת"
יוצרת: לאה איפרגן
לאה היא אוהדת מושבעת של קבוצת כדורסל הנשים של ירוחם. אל ספסל האוהדים התוודעה דרך אחותה דליה, העובדת במפעל פניציה בירוחם ומדריכת כדורסל לנערות צעירות. דליה ושחקניות אחרות, דתיות וחילוניות, צעירות ומבוגרות, ישתפו אותנו במוטיבציה שלהן ובכוח שהן שואבות מהקבוצה כמרחב נשי מעצים.

תמונה מתוך הסרט

הכניסה לכל הסרטים והאירועים בירוחם פתוחה לקהל הרחב ללא עלות.

 

 

למידע נוסף מלאו את הפרטים:

מתנסנט